Nire seiko urrea

Del Olmo epaileak Euskadunon Egunkaria itxi zuenean kazeta horretan publikatutakoa amaraunetik desagertu zen. Bitakora honetan 'Seiko Urrea' zutabean idatzi nituenak jarriko ditut memoria berreskuratzeko asmoz eta, aitor dezadan, exhibizionismo poxi batez

My Photo
Name:
Location: Alkiza, Euskal Herria

2006/04/02

Postdata

Urte bete pasatxo ibili naiz nireseiko hau elikatzen, 2005eko martxoaren 9an hasi bainitzen. Gaur bota dut atzena. Lizarra-Garaziko garai itxaropentsuetan idatzi nituen. Geroago etorri ziren berunezko urteak. Orain berriz ere esperantzari lehioa zabaldu diogu eta, antza, behin-betiko izango omen da. Hala bedi!

Nire apunte hauek oharkabean pasa direla iruditzen zait. Ez dut gogoan inork komentariorik egin didanik. Ez zen oharrak jasotzea asmoa, garai bateko lekukotasuna ematea baizik, Del Olmo izkutatutako hori berreskuratzea memoria historikoa ez ezabatzeko.

Baditut, Egunkarian idatzitako beste zutabe batzuk hor gordeak, Izarren Hautsa izenekoan idatzitakoak. Dudan nago horiekin zer egin: beste blog bat zabaldu, honi erantsi edo Izarren Hautsa izenekoan publikatu. Ikusiko dut.

Mila esker irakurle.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home